Series / Nieuws
Kijkcijfers 'Chucky'-serie blijken gestoord hoog
De serie Chucky scoort echt bizar goed met z'n eerste aflevering, dat belooft wat!
De eerste aflevering van Chucky van USA Network en SYFY blijkt een van de best bekeken premières op televisie van dit jaar te zijn.
De serie Chucky is bedacht en geschreven door Don Mancini. Chucky volgt de veertienjarige Jake Wheeler (Zackary Arthur), die de Good Guy-pop op de kop tikt op een markt. Als een reeks moorden plaatsvindt, raakt de gemeenschap verzeild in chaos.
Chucky-debuut
De Chucky-serie pikt de draad vrij snel na de gebeurtenissen in Cult of Chucky uit 2017 op. De gebeurtenissen van de volledige Child's Play-franchise hebben allemaal plaatsgevonden en worden als canon gezien voor de serie.
Mancini ontbrak in 2019 nog bij de reboot van Child's Play, maar de bedenker is terug voor de nieuwe serie waarbij hij maar liefst tien afleveringen schreef (waarvan acht samen met Kim Garland) en hij regisseerde er eentje. Ook is Brad Dourif terug als Chucky.
Al die samenwerkingen bleken heel goede resultaten te hebben. [i]Chucky/i] werd door 4,4 miljoen Amerikanen bekeken. Daarvan kwamen er 1,1 miljoen uit de 18-49 demografie, wat in de Verenigde Staten de meest lucratieve doelgroep is om advertenties op te marketen.
De serie Chucky is bedacht en geschreven door Don Mancini. Chucky volgt de veertienjarige Jake Wheeler (Zackary Arthur), die de Good Guy-pop op de kop tikt op een markt. Als een reeks moorden plaatsvindt, raakt de gemeenschap verzeild in chaos.
Chucky-debuut
De Chucky-serie pikt de draad vrij snel na de gebeurtenissen in Cult of Chucky uit 2017 op. De gebeurtenissen van de volledige Child's Play-franchise hebben allemaal plaatsgevonden en worden als canon gezien voor de serie.
Gerelateerd nieuws
Mancini ontbrak in 2019 nog bij de reboot van Child's Play, maar de bedenker is terug voor de nieuwe serie waarbij hij maar liefst tien afleveringen schreef (waarvan acht samen met Kim Garland) en hij regisseerde er eentje. Ook is Brad Dourif terug als Chucky.
Al die samenwerkingen bleken heel goede resultaten te hebben. [i]Chucky/i] werd door 4,4 miljoen Amerikanen bekeken. Daarvan kwamen er 1,1 miljoen uit de 18-49 demografie, wat in de Verenigde Staten de meest lucratieve doelgroep is om advertenties op te marketen.
Interesse om voor ons te komen schrijven? Wij zijn op zoek naar freelance redacteuren.