Series / Nieuws
Gevatte reactie van 'The Boys' op enorme lading negatieve reacties
Het vierde seizoen van The Boys lijkt minder indruk te maken dat de voorgaande drie seizoenen.
Inclusief de spin-off Gen V verschenen er al vier seizoenen in de wereld van The Boys van Prime Video. De brute superheldenserie werd tot het nieuwe seizoen op handen gedragen. Het nieuwste seizoen van The Boys krijgt echter een stortvloed aan negatieve reacties.
Op Rotten Tomatoes staat het vierde seizoen van The Boys op 95% op de Tomatometer, maar heeft slechts 51 procent als Audience Score. De kijkers van de bloederige serie zouden het verhaal te politiek en woke vinden.
Nu slaan The Boys terug. De marketingmachine van Prime Video heeft een video online gezet waarin op een satirische manier de 'BROWSER from Vought' wordt gepromoot.
We zien Vought CEO Ashley Barrett (Colby Minifie) in een video waarin ze meerdere online issues aanstipt, waaronder privacy, nieuwsmanipulatie en 'review bombing'. Alle gebruikersinformatie zou rechtstreeks naar Vought worden gestuurd. Maar ook naar Homelander… En dat wil natuurlijk niemand.
Overigens zou de vierde aflevering van The Boys flink wat extra kijkers hebben getrokken dan de eerdere afleveringen en dat zou kunnen betekenen dat de negatieve aandacht in het voordeel van de serie werkt. Op de IMDb staat aflevering vier op een 9,1 ten opzichte van een 7,6, 7,2 en een 7,7 voor afleveringen een tot en met drie.
Iedere donderdag verschijnt er een nieuwe aflevering van The Boys op Prime Video. Na de aankomende vier afleveringen gaat The Boys nog voor een seizoen door, ook kunnen we een tweede seizoen van Gen V verwachten.
Op Rotten Tomatoes staat het vierde seizoen van The Boys op 95% op de Tomatometer, maar heeft slechts 51 procent als Audience Score. De kijkers van de bloederige serie zouden het verhaal te politiek en woke vinden.
Speciale browser
Nu slaan The Boys terug. De marketingmachine van Prime Video heeft een video online gezet waarin op een satirische manier de 'BROWSER from Vought' wordt gepromoot.
Gerelateerd nieuws
We zien Vought CEO Ashley Barrett (Colby Minifie) in een video waarin ze meerdere online issues aanstipt, waaronder privacy, nieuwsmanipulatie en 'review bombing'. Alle gebruikersinformatie zou rechtstreeks naar Vought worden gestuurd. Maar ook naar Homelander… En dat wil natuurlijk niemand.
Goed nieuws
Overigens zou de vierde aflevering van The Boys flink wat extra kijkers hebben getrokken dan de eerdere afleveringen en dat zou kunnen betekenen dat de negatieve aandacht in het voordeel van de serie werkt. Op de IMDb staat aflevering vier op een 9,1 ten opzichte van een 7,6, 7,2 en een 7,7 voor afleveringen een tot en met drie.
Vought is proud to usher in a new era of Internet privacy. Together with @operagxofficial, we’ve built BROWSER by Vought. What it lacks in branding creativity, it makes up for in speed and security. Download it today and you’ll be review bombing woke TV shows in no time! pic.twitter.com/AAgtZsWiTw
— Vought International (@VoughtIntl) June 22, 2024
Iedere donderdag verschijnt er een nieuwe aflevering van The Boys op Prime Video. Na de aankomende vier afleveringen gaat The Boys nog voor een seizoen door, ook kunnen we een tweede seizoen van Gen V verwachten.
Interesse om voor ons te komen schrijven? Wij zijn op zoek naar freelance redacteuren.
Als jij The Boys kijkt, vind jij het nieuwe seizoen slechter dan de eerdere seizoenen?
-
Ja
-
Nee