Series / Nieuws
Sydney Sweeney schittert in deze ondeugende en sexy commercials: "Mannen willen maar één ding"
"Mannen willen maar één ding", sexy Sydney Sweeney schittert in reclame.
Sydney Sweeney, bekend van Euphoria en Anyone But You, schittert in de nieuwste campagne van Dr. Squatch. Dit keer kruipt ze in de rol van een “Body Wash Genie” en voegt ze een speelse charme toe aan de promotie van de bodywash van het merk. Met suggestieve humor en een knipoog naar haar imago als sekssymbool zorgt Sweeney weer eens voor de nodige opschudding.
De campagne, bestaande uit meerdere video's en speelt in op haar sterstatus en de behoefte van mannen aan een betere verzorgingsroutine. In een van de video’s zit Sweeney verleidelijk in een badkuip, terwijl ze op humoristische wijze benadrukt dat “mannen maar één ding willen.”
Dr. Squatch heeft de reputatie grenzen te verleggen met hun marketing, en de samenwerking met Sweeney past perfect in dat plaatje. Volgens John Ludeke, vice-president marketing bij het merk, biedt haar brede aantrekkingskracht een unieke kans: “Ze spreekt niet alleen mannen aan, maar ook vrouwen, die vaak de verzorgingsproducten kopen voor hun partner of kinderen. Dit helpt ons om cultureel relevant te blijven.”
De campagne wordt ondersteund door een uitgebreide mediastrategie die gericht is op lineaire en social media zoals TikTok en Pinterest. “Omdat we digitaal zijn gestart maar ook fysiek verkrijgbaar zijn, richten we ons op een balans tussen verschillende doelgroepen en lange termijn verkoopdoelen,” aldus Ludeke.
Het creatieve concept speelt slim in op de zelfbewuste badkuipscènes van Margot Robbie in The Big Short. Met haar natuurlijke flair en gevoel voor humor bewijst Sweeney opnieuw waarom ze een van de meest gewilde sterren van Hollywood is. En Dr. Squatch? Die slaat met deze samenwerking opnieuw de spijker op de kop als het gaat om marketing met impact.
De campagne, bestaande uit meerdere video's en speelt in op haar sterstatus en de behoefte van mannen aan een betere verzorgingsroutine. In een van de video’s zit Sweeney verleidelijk in een badkuip, terwijl ze op humoristische wijze benadrukt dat “mannen maar één ding willen.”
Gerelateerd nieuws
Van viral content tot culturele impact
Dr. Squatch heeft de reputatie grenzen te verleggen met hun marketing, en de samenwerking met Sweeney past perfect in dat plaatje. Volgens John Ludeke, vice-president marketing bij het merk, biedt haar brede aantrekkingskracht een unieke kans: “Ze spreekt niet alleen mannen aan, maar ook vrouwen, die vaak de verzorgingsproducten kopen voor hun partner of kinderen. Dit helpt ons om cultureel relevant te blijven.”
De campagne wordt ondersteund door een uitgebreide mediastrategie die gericht is op lineaire en social media zoals TikTok en Pinterest. “Omdat we digitaal zijn gestart maar ook fysiek verkrijgbaar zijn, richten we ons op een balans tussen verschillende doelgroepen en lange termijn verkoopdoelen,” aldus Ludeke.
Margot Robbie
Het creatieve concept speelt slim in op de zelfbewuste badkuipscènes van Margot Robbie in The Big Short. Met haar natuurlijke flair en gevoel voor humor bewijst Sweeney opnieuw waarom ze een van de meest gewilde sterren van Hollywood is. En Dr. Squatch? Die slaat met deze samenwerking opnieuw de spijker op de kop als het gaat om marketing met impact.
Interesse om voor ons te komen schrijven? Wij zijn op zoek naar freelance redacteuren.